Lördag!!

Hej! Hur mår ni idag? Jag mår kalas! Var bara riktigt jävla trött när klockan ringde vid 9. Men det fixade duschen bra =)

Sitter nu i bilen påväg ner till Skummeslöv, vädret här i Göteborg är ju inte det finaste men det skulle bli finare nere i Halland. Men vi får la se, det ska iaf bli hur mysigt som helst =)

Första rundan till Skummeslöv varje år är verkligen speciellt. Jag har ju varit där varje sommar sedan jag föddes, så det är ju som ett andra hem =). Även om jag kanske inte har det roligaste sällskapet (Mamma, Thomas, Mormor & Conny) bara gamlingar haha, så kommer det bli super mysigt och självklart kommer det att vara roligt på ett sett med =)

Vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0