Ryska konsulatet!

Hej, god morgon! Hur står det till?

Jag har inte skrivit på ett par dagar, för jag har bannemig inte gjort något alls. Har mått sjukt konstigt denna veckan och inte haft ork till något!

Men idag känner jag mig piggare! Ska dra iväg till ryska konsulatet framåt 10 när de öppnar. Mamma och Thomas ska åka dit om ett par veckor så jag ska lämna in deras visumansökan. Det är ju inte första gången jag gör det, så det ska nog inte vara några problem att hitta dit eller få de inlämnade. Tänkte bege mig tidigt så att man slipper en allt för lång kö, de är ganska sega där =P hehe.

JAG VILL MED ÅKA TILL MOSKVA!! Är grymt avundsjuk på dem alltså, mitt älskade Moskva! Jaja, förhoppningsvis kommer jag dit igen någon gång :)

Vi hörs la senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0