Tävling om en Samsung Galaxy Mini

Hej! Jag är med i en tävling hos Tyra (<- klicka för att komma till tävlingen) i samarbete med Telia om en Samsung Galaxy Mini. SÅ, här har vi då motiveringen till varför JAG ska vinna ;)

Frågan är bara vart jag ska börja egentligen? Har ni någon gång varit med om att telefonen ringer upp någon av sig själv? Ja det har vi nog alla varit med om någon gång då man glömt knapplåset och haft den i fickan.
MEN, har ni varit med om att den letar upp någon random person i telefonlistan och ringer upp den? Inte en gång heller, utan flera gånger!
Det här händer mig ungefär varannan dag! Snacka om pinsamt om man av någon anledning sitter och snackar om personen och den hör allt? Herregud! Jag skulle ju skämmas ihjäl! Eller vad säger ni?

Än så länge har den inte letat upp någon som har varit pinsam att ringa till, men det är la bara frågan om när!? Jaja, nog om detta va!

Inte nog med att den ringer upp vem den vill så tar den inte alltid emot sms, jag har haft många kompisar som undra varför jag inte svarar när de har skickat flera sms. Ja, men det är la inte så lätt att svara när man inte får något meddelande? Herregud, vilken mobil.

Ja, vad har vi mer. Den hänger sig? Det ringer inte alltid i den när någon försöker nå mig.

Haha, min mamma har nog tröttnat på att jag går och svär och skriker på min mobil (precis som att det vore en människa som gjort något väldigt dumt. Haha!) och inte har jag råd att införskaffa mig en ny heller.

Förra helgen var vi nere i Skummeslöv och på vägen hem till Göteborg bad jag bokstavligen talat Thomas om att stanna så jag kunde kasta den i havet! (Han gick dock inte med på det)

Haha, herregud. Vi har en jävla historia du och jag mobilen. MEN jag är trött på ditt beteende! Dags att skärpa sig!

Så det här är min motivering till tävlingen. Jag får ju fnatt på min mobil. Haha. Wish me luck people =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0