Dagen blev inte som den var tänkt!

Jag känner bara för att stoppa huvudet under täcket och försvinna just nu.

Dagen började ju rätt bra med att jag skulle tvätta, inga konstigheter. Men när jag var nere andra gången och skulle hänga upp all tvätt så sa min mage ifrån, jag visste inte hur jag skulle klara av att hänga upp tvätten. Så jag var tvungen att springa upp till lägenheten igen. Efter ett toa besök så gick jag ner igen, började hänga upp kläderna. 4 plagg sedan var det dags igen.
Så jag bad mamma att gå ner, hon är hemma och sjuk. Men hon såg ju hur jag mådde och hon vet ju hur jag har det. Så det var hela min förmiddag. Underhållande va? Sitta på dass hela tiden.

Så vid 11 la jag mig i sängen och försökte vila lite för att magen skulle lugna ner sig, jag somnade. Sov i 3 timmar!! Super skönt och magen lugnade ner sig!

Men jag är fortfarande svag. Har ont i magen och har knappt fått i mig någon föda idag.

Drog igång en film innan och la mig i soffan jämte mamma. Så vi glodde på film och nu funderar jag på vad jag ska göra. Ska jag orka duscha idag eller ska jag ta det imorgon? Gah, jag är sjukt svag just nu. Snart kan jag sova iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0