En snabbvisit i Växjö!

Hej!

I fredags kväll bestämde sig jag och en kompis att dra ut och ta ett par glas och snacka massa gamla minnen. Vi hade nämligen inte sett varandra på SJUKT längre, år alltså. Så det var riktigt kul!!

Det var dock inte lika roligt att gå upp vid 9 i lördags, men det var faktiskt inte så farligt. Satte mig bara i bilen och somnade nästan på en gång. Och så 2,5 timmar senare var man framme i Växjö.
Drog hem till Emelie och drack kaffe med henne och pratade massa! =). Mysigt som bara den!
Tog sedan bussen hem till Pappa där jag var inatt. Vi åt gott och så kollade vi på melodifestivalen och snackade massa! Super mysigt! =).

Sen var det bara att åka hem idag. Fast vi åkte relativt sent så det var mysigt att få ett par timmar till med Pappa, Tuk & Charlie. Gosade massa med challe :)

Så nu är man hemma i Göteborg igen. Ska snart bädda ner mig i sängen, är jätte trött! Hörs imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0