Halva tvätten klar

Nu återstår bara andra halvan av tvättandet. En maskin är i (sista, två är klara) och en torktumling är i (en är klar, en återstår efter denna) sedan är jag minsann klar med tvätteriet!

Men jag ska ju städa också, har inte riktigt kommit till den biten än. Men det är iofs inte så jädra mycket att städa, men jag hinner det sedan. Mamma & Thomas kommer inte hem förrän vid halv nio snåret ikväll så då ska jag la hinna med allt! =)

Men efter tvätteriet så ska jag ge mig ner till stan, måste växla pengar på forex, köpa ett stort pappersark och så måste jag förbi hemmakväll och lämna in filmer och till ica och handla yoghurt! =) Lite segt, hade inte direkt tänkt ge mig ut idag utan bara ägna tiden hemma till att städa etc, men va fan gör man inte för mamma liksom ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0