Hemma!

Då var man hemma igen! Vi tog aldrig en fika i Haga, vi träffade nämligen på två av Anitas fastrar + hennes kusins 6 månaders bebis så vi gick ner till stan med dem och fikade på Sense istället =). Väl där så kom det ännu mer från hennes släkt, kusiner och ja jag vet inte hur alla var släkt. Haha. Så nu har jag varit på ett persiskt släktkalas kan man nästa säga ;). Men det var super trevligt.

Sedan stack vi in i några affärer lite snabbt, upp till avenyn och glodde lite till och sen ner till haga för att glo lite till. En skön men lite kall dag.

Nu är jag så hungrig att jag håller på att svimma. Men det går ju åtminstone att göra något åt =).

TTYL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0