Pappa & Charlie

Det är faktiskt jobbigt att vara borta från Pappa & Charlie så länge. Min pappa, min älskade pappa, vi har så roligt tillsammans och jag älskar att umgås med honom! Charlie, min älskade gamla hund, hur mysigt är det inte att gosa och klia honom liksom!?

Men på lördag åker jag ner för att spendera en natt i Växjö. Passar på att hänga på när Mamma & Thomas kör ner, endast för att gosa med Challe och umgås med Pappa & Tuk =). Får se om jag hinner träffa mina vänner lite med, kommer ju inte stanna så länge så det finns inte för mycket tid.

Jag längtar =) Bara en heldag kvar innan det är lördag =) Imorgon blir det nog ett glas vin så man somna gott =) Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0