Träning

Det är svårt att hitta någon träningsform som man trivs med och som man har roligt till. För hur mycket motivation får man om träningen är tråkig? Då tränar man ju bara ett par gånger och sedan rinner det lätt ut i sanden!

Jag försöker verkligen hitta något som jag ska tycka är roligt. Det är inte det lättaste. Något som är roligt att träna är Zumba, problemet med det är bara att det jag har att följa är på holländska, vilket gör att man tappar motivationen när man inte förstår vad de säger!? Haha.

Nu ska jag däremot testa på lite andra, dansa är ju roligt så jag satsar på den träningen. Får verkligen hoppas på att det är något för mig!

Jag ska testa två olika program har jag tänkt mig, så får vi se vilken eller ens om jag fastnar för någon av dem!

Carmen Electras olika program är det första jag ska ge mig in på och testa. Vi får la se om det passar mig, det är lite strip tease tema på det så jag vet inte, det kan ju vara riktigt roligt, HAHA!



Pump It Up är det andra jag ska testa, lite aerobicsdans, låter roligt! Vi får se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0