Veckan i helhet

Hej!! jag vet att jag varit jävligt dålig på att uppdatera denna veckan.. Jag har helt enkelt haft noll ork, har jobbat hela dagarna tisdag, onsdag och torsdag och varit sjukt trött när jag kommit hem.. Och inte nog med det så började jag känna mig dålig i torsdags när jag jobbade.. Så när klockan ringde vid halv fem i fredags ville jag bara dö.. Men det var bara att stiga upp, sätta sig i bilen och åka ner till tåget.. Så vid nio i fredags anlände jag till Växjö. Åkte hem till pappa direkt och bara la mig i soffan, mådde skit!! Kvällen blev lugn den med, pappa och Tuk var på fest och kom inte hem förrän på lördag eftermiddag, så jag och Charlie hade det mysigt själva :) igår gjorde jag inte speciellt mycket heller och inte idag heller.. Mår bättre men mitt huvud är så tungt och gör så ont av minsta rörelse.. Imorgon åker jag hem vid 9 på morgonen och ber till gudarna om att jag ska må bättre då :) Blev ett lite osammanhängande emellanåt men det får bra så.. Vi hörs när jag kommer hem till Göteborg igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0