Yr

Det är så konstigt att varje dag från ungefär 4 fram tills det att jag går och lägger mig har jag huvudvärk (fungerar inte med alvedon eller något) och mår sjukt konstigt, yr etc. Men det är inte så ovanligt när jag är förkyld etc. Det är samma visa varje gång. Ingen skön känsla vill jag inte påstå! Och när jag har sådan huvudvärk så mår jag alltid illa med. Men va fan, en lätt migrän kallar dem detta. Jaja, det är bara att stå ut helt enkelt!

Jag var iaf på min väns cafe idag och jävla vilken rush det kom när hon jobbade själv (självklart när de andra hade gått hem!!) så snäll som jag är så hoppade jag in och hjälpte till lite :) Vad gör man inte för sina vänner liksom!? ;)

Nehe, nu är det dags att gå och lägga sig. Orkar inte hålla ögonen öppna länge till!

Om datorn vill ge med sig imorgon så ska jag lägga in lite gamla bilder som jag hittade på ett par skivor hemma hos pappa :)

Sov gott!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0