Hjärtskärande...


Denna rubriken fick mitt hjärta att stanna för en stund.

Jag är ett STORT fotbolls och hockey fan. Jag älskar att spendera dagar/kvällar med att glo på hockey eller fotboll (självklart vissa andra sporter med, men dessa ligger mig närmast i hjärtat). Så denna kväll var verkligen hjärtkrossande för mig.

Inte nog med att Fernando Torres flyttar till Chelsea från mitt älskade Liverpool, han behövs ju just nu. Men ja det är bara att smälta och gå vidare. Hoppas bara att han inte lämnar för mycket tomhet i Liverpools topp. Jag tror på mina grabbar iaf!

Men även om detta fick mitt hjärta att göra ont så var det även en annan förlust idag. Mitt älskade Leksand STARS förlorade hockey derbyt mot mora och det gör ju inte saken bättre.

Så nu är det helt enkelt dags för mig att sova. Om jag inte går och lägger mig nu så kommer jag bara bli argare. (Snacka om inbitet fan).

Natti =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0