Lista..

 

Vad heter du? Sandra Jansson.
I mellannamn? Michaela.
Vart bor du? Göteborg.
Trivs du där? Absolut!
Brukar du läsa horoskop? Det händer.
Har du körkort? Nej, känner att jag inte behöver det.
Äger du några Converseskor? Nej faktiskt inte.
Favoritdjur? Hund!
Vad spenderar du dina pengar på? Oj, kläder för det mesta.
Senaste konserten? Öh, det minns jag inte ens.
Festar du mycket? Det har blivit lite för mycket på sistone, men det är slut på det nu :)
Sprit, cider, vin eller öl? ÖL! Men även vin ibland.
Brukar du bli för full? Det händer.
Antal kuddar i sängen? 3!
Kan du baka bullar? Yes sir!
Har du varit med i scouterna? Nej.
Bläck eller blyerts? Bläck.
McDonald’s eller Burger King? Mc Donalds!
Är du allergiskt mot något? Laktos!
Äger du ett busskort? Ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Laktosfri ;)
Hur ser du ut idag? Inte hetast, har inte gjort något med mig själv än =P
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? Få ett jobb!
Vad såg du senast på tv? Nyheterna.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå", "Aa", "Aa, det är Sandra" - beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Anita.
Vad sa den du ringde? Att hon fortfarande inte mådde så bra.
Antal timmar sömn inatt? ca 8.
Vad innehåller din favoritnattmacka? Tonfiskröra & rödlök!

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja det har faktiskt hänt.
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oj, det är många det!
Vill du gifta dig: Någon gång i framtiden ja!
Vill du ha barn: Ja.

FAVORIT...
Rum i huset: Mitt rum!
Typ av musik: Country, Pop/Rock.
Månad: Har ingen direkt favorit.
Sten: Ingen.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Godis.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja, gör det just nu!
Sagt “Jag Älskar Dig”: Nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Nej.
Träffat nån ny person: Inte direkt.
Saknat någon: Ja!
Kramat någon: Ja.

SENASTE...
Låt du hörde: Selena Gomez - As a Blonde.
Film du såg: I rymden finns inga känslor.
Drink du köpte: Köper aldrig drinkar.
Sak du stal: Vet jag ej.
Mat du åt: Macka.
Gången du åt en korv: Förra lördagen.

FÖRSTA
Första bästa kompis: Emma.
Första inhandlade skiva: Jadu, det minns jag ej.
Första förälskelse: På riktigt, då var det Jonas.
Första begravning: Farmors =(.
Första piercing/tatuering: Piercing var i naveln (ej kvar), Tatueringen är den jag har på armen :)
Första fiende: Minns ej.

SENASTE
Senaste människa du slog: Jag slåss ej, men jag slog Thomas på skoj igår =P.
Senaste stora bussresa: Åker inte buss så långt men jag åkte en bit ut till Hovås i torsdags.
Senaste dusch: Igår.
Senaste irritation: Hmm..
Senaste glass: Oj, länge sedan.
Senaste skjortan du haft på dig: Min jeansskjorta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0