@#"%!!@%#!#¤42

Jag känner precis så som min rubrik säger. Jag blir så irriterande och arg på att den här jävla förkylningen etc inte kan försvinna. Jag har fan varit sådan här i ca 1 månad nu och det blir aldrig bra. Och mitt lock för örat gör nu mera skit ont.. Men jaja, det är bara att stå ut. Men det värsta är att jag vet att det kommer bli värre om jag jobbar mer.. Jag blir alltid smittad av alla bakterier på de olika förskolorna som jag hoppar runt på. Men vad gör man inte när man älskar att arbeta med barn?

Jaja, vi får se om det blir något arbete imorgon. Jag hoppas på det, samtidigt som jag inte har något emot att vara hemma en dag till. Men jag vill ju klart jobba och få in lite stålar. Haha.

Ursäkta mina svordommar i detta inlägget, jag behövde bara skriva av mig lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0