Fan fan fan!!

Jag håller på att bli förkyld igen!
Det började igår kväll med att jag började nysa massa och när jag väl la mig i sängen så kände jag halsontet komma krypandes. När jag vaknade var jag ej så pigg men nu känns det lite lite bättre.

Ikväll ska jag kurera mig med MASSOR av the och hoppas på att det blir bättre! Hoppas även på jobb imorgon (så länge de inte smittar mig!!). Ska nämligen till Växjö i helgen med mamma och jag vill inte vara sjuk igen. Var ju jätte sjuk sist jag var där..

Jag borde inte arbeta på förskolor egentligen. Jag har NOLL immunförsvar och förskolor är ju fullt av olika bakterier och sjukor! Blä.. Men jag älskar att arbeta så!

Jaja, nu ska jag springa  ner till affären och införskaffa mig lite frimärken etc..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0