Folhögskola

Har precis tagit mig en skön dusch! Det behövdes efter min hårda städning (haha, eller inte men behövdes iaf!) och nu ska jag ta tag i min sista ansökan till folkhögskola.

Jag har nämligen bestämt mig för (om jag kommer in) att börja på folkhögskola till hösten. Jag behöver nämligen läsa upp lite betyg och jag har försökt med komvux och sådant men det passar helt enkelt inte mig. Så nu ska jag ge mig in på folkhögskola. 1 år kommer det bara bli för mer behöver jag inte. Och sedan ska jag läsa vidare till reseledare. Ja det är iaf mitt mål just nu.

Så jag har redan sökt 5 skolor, men har en kvar som är lite klurigare, måste nämligen skriva massa saker om mig själv etc. Så det får jag la ta och sätta igång med nu då. Wish me luck =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0