God morgon!

Hej. Hur mår ni?

Jag mår piss rent ut sagt. Okej kanske inte piss, men inget vidare iaf. Jag har verkligen blivit sjuk igen. Jag vaknade upp med en täppt näsa och halsont. Näsan har jag gjort något åt men halsen värker på ett konstigt sätt fortfarande. Jävla skit med!
Helst hade jag bara velat ligga hemma i sängen och vila upp mig och försöka bli frisk till helgen. Men jag har ju lovat att arbeta på en förskola idag så det känns inte alls som ett bra läge att ringa och sjukanmäla sig!
Vi får la se hur dagen går, kanske blir det bättre senare.. Eller kanske värre. Vi håller tummarna för bättre!!
Bara inte barnen smittar mig mer! Jag kan verkligen inte bli sjuk till helgen igen!!

Jaja, nu ska jag ta och göra mig i ordning. Förskolan jag ska till idag har jag aldrig varit på förr, men den ligger inte allt för långt borta iaf. Skönt. Men ska ändå ta vagnen dit för jag känner mig lat idag. OM jag orkar efter att ha jobbat till 17 så ska jag ta en promenad hem. Men vi får helt enkelt se hur jag mår då!

Ha en fin dag!! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0