Hej!

Jag har inte haft någon chans till att uppdatera under dagen och när jag kom hem så satte mamma igång och kollade på The Event på datorn, så jag har inte haft tillgång till datorn förrän nu.

Men det gick bra att arbeta även idag. Helt underbara barn även om det har varit en hel del att göra. Men jag var ute i stort sett hela dagen. Enda gången jag var inne var under frukosten, lunchen och mellanmålet. Och när jag hade rast.
Men eftersom att det har varit riktigt vårväder här idag så har det bara varit skönt att vara ute, stått i solen och myst. Haha. Okej jag har ju klart lekt med barnen med =)
Blev även en halvtimmes längre arbete idag eftersom det var brist på ordinarie förskolelärare. Inget mig emot helt enkelt =)

Mötte upp Mamma på ICA efter jag slutat för att inhandla lite till kylskåpet, behövdes verkligen!

Nehe nu vill knappt ögonen vara med längre, ska ta och glo på lite tv och snacka skit med min mor och Thomas.

Imorgon jobbar jag igen. Börjar vid 7.45 igen och slutar förmodligen vid 16. Det är sagt så, men det var det ju även idag. Så vi får la se!
Imorgon ska sista ryska champangen fram, för vi ska fira att jag kommit in på skolan =) Yeeey!

Haha. Hörs kanske senare, om jag orkar hålla ögonen öppna vill säga =)

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Det förstår jag verkligen! :D

2011-03-17 @ 21:01:18
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: marie

sv: Jadå :) Jobbar du med små barn?

2011-03-18 @ 00:27:04
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0