Hej!

Jobbet gick bra idag. Trevlig personal och mysiga barn!
Slutade vid halv fyra så jag promenerade hem 20 minuter och hade gjort en deal med mamma om att jag städar badrummet och hon tar lägenheten.

Men när jag var klar med toan så körde jag på och dammsög och moppade hela lägenheten. Så det var klart när hon kom hem =)

Nu har vi precis fått i oss lite mat och nu ska jag ge mig på det sista med städningen, nämligen mitt eget rum. Jag ska organisera garderoben som ser ut som ett bombnedslag (jag får verkligen inte plats med allt i EN garderob, det suger!) så, dags att sätta igång innan jag somnar =)

Imorgon kommer Thomas son och hans flickvän hit. Trevligt!

Kanske jobbar imorgon, vem vet!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0