Home sweet home!!

Nu är jag äntligen hemma. Trött som aldrig förr. Eller okej, så trött är jag faktiskt inte. Men när man sjunker ner i soffan efter att man har kommit hem så blir man automatiskt trött. Stört, men man slappnar ju inte av förrän då, inte ens när man har rast slappnar man av helt eftersom att man måste hålla koll på klockan med.

Men det har varit helt underbart vädet idag (okej det hade inte varit fel om det inte hade blåst så mycket) så jag har varit ute i stort sett hela dagen. Förmiddagen med lilla gruppen och eftermiddagen med stora gruppen plus att de lilla kom ut sedan med och så åt vi mellanmål ute (och när vi gjorde det så försvann självklart solen så att vi satt och frös) men det har varit härligt!

Hann inte ens sluta förrän vikariepoolen ringde mig och frågade om jag kunde jobba imorgon på en annan förskola. Självklart kan jag det så imorgon får jag se en ny förskola. Om jag hittar ;) haha. Nejdå det ska inte vara några problem, men imorgon blir det spårvagn. Har ju blivit bortskämd med att kunna gå till denna förskolan och även 2 andra. Så det suger lite, men jag ska iaf promenera hem imorgon för så jätte långt var det inte. Men eftersom jag inte vet hur lång tid det tar att gå dit så får det bli vagnen på morgonen.

Haha, ja herregud nu har jag babblat om massa ointressant för länge. Nu ska jag ta mig en macka och sedan ska jag hoppa in i duschen så att jag har det gjort =) Kram kram

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-23 @ 09:09:50
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0