Ingen sömn

Ja så gick det med den sömnen innan. Jag kunde inte somna eftersom att jag satte igång Vinterviken och satt klistrad (med ett ganska långt avbrott med ett telefonsamtal) det är ju sådan nostalgi över denna film! Haha!

Har precis kommit ut ur duschen och ska bädda ner mig om en stund, imorgon hade jag tänkt gå upp relativt tidigt och bege mig till hemköp och inhandla lite ingredienser till att baka världens godaste bröd =)
Och sedan ska jag vidare och möta upp mor och thomas för en after work vid halv fyra snåret.
OCH på lördag åker vi till sommarstugan och firar mormor :) MYS!

Har även bokat in mig nästa helg. Emilia ska upp till Sthlm och nattvandra så jag ska bo i hennes lägenhet och passa DeNiro hennes underbara pitbull :) MYS!

Nehe, vi höres imorgon mina sköna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0