Lista

Snodde denna lista från Egoina =) Enjoy =)

Jag har insett att min senaste kyss… var onödig
Jag lyssnar på…
musik dygnet runt (nästan)
Du mår bäst när du…
är med familjen, vännerna eller sjunger
Stockholms bästa stadsdel är…
söder!
Jag pratar…
när jag vill
Jag älskar/tycker om…
relativt mycket
Min bästa vän(ner) är…
de vet de själva!
Min första riktiga kyss…
var med Jonas (räknar inte de andra!)
Jag avskyr när folk frågar…
varför man är singel
Kärlek är…
en gåva
Någonstans, tänker någon…
på mig ;) HAHA
Jag kommer alltid att vara…
mig själv!
Jag är hemligt förälskad i…
Carlos
Sist jag grät var…
någon gång
Min mobiltelefon är…
mongolid
När jag vaknar på morgonen…
går jag upp direkt
Innan jag går och lägger mig…
lyssnar jag på musik
Just nu tänker jag på…
duschen haha
Bebisar är…
underbara
Homosexuella är…
människor
Blondinbella är…
härlig
Ikväll ska jag… dricka champange
I morgon kommer jag…
att bl.a. tvätta
Jag vill verkligen… åka till USA nu!

 



Kommentarer
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en jätte fin fredagskväll :)

2011-03-18 @ 17:58:17
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0