Lördag!!

Hej, är ni vakna? Mår ni bra idag?

Jag vaknade för en timme sedan av solen. Sover på soffan denna helgen eftersom att Ecke & hans flickvän är här. Och i vardagsrummet finns det ingen persienn så jag vaknade av att solen lös starkt! Lite surt då jag hade velat sova en stund till men nej, det tilläts inte.

Jaja, det är bara att gilla läget, men när de andra sover som stockar blir man ju mer trött. Damn it ;)

Nu ska jag ta och göra lite frukost, magen kurrar som bara den. Sen blir det nog en promenad till Slottskogen, ska kanske möta upp David och hans vänner. Vi får se lite hur det blir =)

Kommentarer
Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 16:41:07
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0