Önnestad

Har precis pratat med Önnestad folkhögskola. Det är där jag ska gå till hösten nämligen. Men jag var osäker på om jag hade fyllt i att jag ville bo på internatet och vilken av de två alternativen jag ville bo i isf.
Så det var bara att ringa, visst hade jag kryssat i men jag hade inte skrivit vilken av de två jag ville ha. Så det fixade jag nu. Tog det dyrare alternativet för jag vill verkligen ha toa och dusch i mitt rum! Så nu håller vi tummarna för att jag får det med =)

Har precis duschat så nu funderar jag på om jag kanske skulle ge mig ut i det fina vädret lite. Men sen tänkte jag att jag kanske ska vänta så jag kan möta upp mamma sen, hon ska på intervju bara en liten bit härifrån. Så då kan man ju slå två flugor i en smäll liksom =)

Lycka till Mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0