Torsdag 24 Mars 2011

God morgon! Hur står det till med er idag?

Själv så har min förkylning etc kommit igen. Fan alltså, så jävla jobbigt och tråkigt! Är ledig idag med. Skönt det iaf för jag tror inte jag hade orkat med massa barn när jag mår såhär!

MEN. Det är 10 plus grader ute, klarblå himmel och solsken! Det är helt underbart! MEN (igen!) det blåser som FAN här. Men det gör inget =P

Nu ska jag slå en pling till min vän Emelie :)

Sjuka var igår att alla mina tre hjärtan (Sandra, Anna & Elin) ringde mig under samma kväll. Vi pratar inte så ofta längre, vi har våra liv och de bor i Växjö liksom. Men jag fick prata massa med alla under samma kväll. Underbart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0