Vår!

Gud vad det är fint väder ute idag alltså! Solen lyser för fullt, men det är iofs inte mer än 5 plus grader ute. Men jag gick nyss en härlig promenad och solen värmer ju lite iaf =)

Men i och med detta fna väder så fick jag en sådan längtan till Skummeslöv! Min mormor har sommarstuga i Skummeslöv och jag har varit där varje sommar sedan jag var ett blöjbarn. Och även om det inte blir lika länge eller alls på samma sätt nu för tiden så är det alltid skönt att komma dit. Koppla av och bara vara!

Skummeslöv är något som alltid kommer betyda väldigt mycket för mig och jag kan knappt tänka mig en sommar utan minst ETT besök där. Underbart, det är som att åka tillbaka i tiden på något vis!



Jag & Madde för ett par år sedan på stranden i Skummeslöv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0