Yeeey

Jaha nu har jag smält beskedet jag fick ifrån skåne idag. Hehe. Jag har kommit in på Önnestad Folkhögskola som ligger en mil utanför Kristianstad. Så dit ska jag flytta i augusti och befinna mig i ett år framöver :) Ska bli riktigt kul och det är ju jätte bra att jag tar tag i detta så jag kan läsa till reseledare sedan! =)

Och så upptäckte jag att en gammal klasskompis (vi gick i 4-6 tillsammans) bor i Kristianstad och studerar på högskolan där. Så då ska jag bannemig ge mig ut på en stadstur med henne och vem vet, vi kanske passar bra ihop som vänner fortfarande? Det hade ju varit jävligt nice :)

Nehe, nu måste jag hoppa i säng. Ska jobba tidigt imorgon! =) PUSS

Kommentarer
Postat av: marie

Vad roligt!!! :)

2011-03-17 @ 01:10:36
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0