Oj

Oj oj oj. Jag har verkligen inte skrivit något på år och dag. Jag visste faktiskt inte ens att jag hade kvar denna blogg. Men idag kände jag för att skriva av mig, så kollade. Here we Go. 2012 är det sämsta året såhär långt. Min farfar dog 30 december 2011 och det har varit sp jobbig med allt. Jag, pappa och pappas bror har fått stå i allt med begravning och städning etc. Inte nog med det sp fick jag veta från skolan att jag inte får vara kvar pga att de inte tror på att jag har en tarm sjukdom. Och intr nog med det så har jag och Mattias. Kommit underfund med att vi inte har känslor flöt varandra. Båda känner samma. Vi mår inte bra någon av oss och vi kan inte vara tillsammans då. Men vi pr bästa vänner. Självklart :) vi bit fortfarande tillsammans men letar nytt båda. Men även om jag inte har några känslor kvar så blev jag så sårad idag när jag fick veta att han igår hållt på med en annan tjej. TVÅ dagar efter att vi gjort slut. Jag är helt sönder efter allt som hänt detta året. Det är inte ens hälften av februari, och detta behövde jag inte. Usch. Jag måsr inte alls bra. Fy vad skönt att skriva av sig!! Nu måste telefonen pp laddning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0